Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek:

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk készített termékekhez a garanciát, mint gyártó biztosítjuk Önnek. Így Ön közvetlenül élvezheti a terméktámogatásunkat és ez biztosítja, hogy a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsuk vagy újra cseréljük a terméket!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk gyártott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.

Nem garanciális meghibásodás a habgyöngy töltet tömörödése! Ez egy természetes folyamat, ezért célszerű - persze használattól függően - évente utántölteni a habgyöngyöt a bélésen található cippzár segítségével. A töltet 1 kg-os és 5 kg-os kiszerelésben kapható Webáruházunkban.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igényét telefonon +36 30 2487883, vagy a relaxfotel@gmail.com emailon címen jelezheti. Célszerű a nyugta vagy számla egy példányának megtartása és bemutatásával az érvényesítéshez.

A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket 5 napon belül javítjuk, vagy - a meghibásodás mértékétől függően - újra elkészítjük.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. tépés, szakadás, szálfutás, megázás, koszolódás, stb. ) esetében nem vállaljuk a 72 órás cserét. 

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen a hiba jellegénél fogva azonnali cserét biztosítunk, vagy 5 napon belül ismételten elkészítjük a terméket. Ennek megfelelően a 72 órán belüli meghibásodás esetén az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a +36 30 2487883 telefon számon vagy a relaxfotel@gmail.com email címen.

Amennyiben nem egyértelműen a rendeltetésszerű használat során keletkezett a hiba, akkor a meghibásodás mértékétől függően - és külön díj ellenében - vállaljuk az adott bélés, huzat cseréjét valamint a habgyöngytöltet pótlását.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét. Kérjük, visszaküldés előtt vegye fel a kapcsolatot a Webáruházzal.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.